Vaša korpa je trenutno prazna!
Česta pitanja
Trebam li se registrovati da bih mogao kupovati?
Da bi izvršili kupovinu nije potrebna registracija. Možete kupovati kao gost i samo ispuniti podatke za dostavu.
Kako kupovati?
- Otvorite stranicu proizvoda koji želite naručiti
- Unesite količinu
- Kliknite na dugme “Dodaj u korpu”
Nakon toga je proizvod dodan u korpu, kojoj možete pristupiti klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu stranice.
Ponovite postupak za sve proizvode koje želite kupiti.
Nakon što ste dodali u korpu sve proizvode potrebno je da kliknete na ikonu korpe (gornji desni ugao stranice), zatim na “Vidi korpu”.
Na koje načine mogu platiti?
Proizvode možete platiti gotovinski pouzećem ili žiralno ukoliko naručujete za pravno lice.
Koliko košta dostava?
Dostava je besplatna ukoliko je vrijednost kupljenih proizvoda iznad 200,00KM. Ukoliko je vrijednost manja od 200,00 KM kupac plaća dostavu u vrijednosti od 10,00 KM.
Šta ako proizvod ima grešku?
Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail [email protected] sa naznakom “reklamacija”.
Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.