Česta pitanja
Registracija i nalog
Kako se registrovati na hasgroup.ba?
Registracija se vrši putem stranice "Registracija". Potrebno je unijeti e-mail adresu, kreirati jedinstvenu šifru i označiti da li ste fizičko ili pravno lice.
Koje podatke moram unijeti za registraciju?
Ime, prezime, e-mail, šifru i tip korisnika (fizičko/pravno lice).
Mogu li kupovati ako nisam registrovan?
Da, kupovinu možete izvršiti i bez registracije.
Promijenio sam adresu ili šifru. Moram li se ponovo registrovati?
Ne, samo ažurirajte svoj profil ili promijenite šifru u odjeljku „Moj profil“.
Narudžbe i dostava
Kako napraviti narudžbu?
Artikle koje želite kupiti ubacite u korpu i finalizirajte kupovinu. Detaljna uputstva dostupna su na stranici "Kako da naručite?".
Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?
Dostava se vrši u najkraćem mogućem roku ili na datum koji unesete u napomenu prilikom kupovine.
Kako mogu primiti narudžbu na adresu koja nije moja kućna adresa?
Prilikom finaliziranja kupovine označite opciju „druga adresa“ i unesite željenu adresu za dostavu.
Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Dostavljač će vas kontaktirati najmanje 30 minuta prije dolaska. U slučaju da dostavu vrši kurirska služba, narudžbu možete preuzeti u lokalnoj pošti. Također možete unaprijed odabrati datum dostave po vašoj želji.
Koja je cijena dostave i da li postoji besplatna dostava?
Osnovna cijena dostave iznosi 10KM po narudžbi. Određeni artikli podliježu posebnom tretmanu dostave, kao što su papir i papirna konfekcija, table, higijena i slični proizvodi, a cijena dostave za ove artikle obračunava se po posebnoj tarifi prilikom kreiranja narudžbe. Besplatna dostava primjenjuje se na sve narudžbe u iznosu od 500KM i više, isključujući artikle sa posebnim tretmanom dostave.
Mogu li lično preuzeti robu?
Da, u centralnom magacinu na adresi Pofalićka 5, kompleks FDS-a, Sarajevo.
Dostavljate li izvan Sarajeva?
Da, dostava je dostupna na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
Plaćanje
Koje kartice mogu koristiti za online plaćanje?
VISA, MasterCard i Maestro.
Koliko je online plaćanje sigurno?
Plaćanja su zaštićena sigurnosnim protokolima. Za više informacija pogledajte odjeljak "Sigurnost plaćanja".
Šta uraditi ako su podaci za plaćanje pogrešni?
Uplate sa pogrešnim podacima nisu moguće; sistem automatski blokira takve transakcije.
Garancija i povrat robe
Kolika je garancija na kupljeni artikl?
Garancija zavisi od davaoca i naznačena je uz artikal.
Šta ako je artikl oštećen ili neispravan?
Pregledajte robu prilikom preuzimanja i uočena oštećenja odmah prijavite putem dostupnih e-mail adresa ili brojeva telefona.
Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu?
Da, dok god naručena roba nije utovarena i poslana na vašu adresu.
Šta ako narudžba nije stigla na vrijeme?
Kontaktirajte naše osoblje putem dostupnih e-mail adresa ili brojeva telefona.
Dostupnost artikala
Kako provjeriti dostupnost artikla?
Artikle koji nisu na stanju nije moguće dodati u korpu. Za upite kontaktirajte putem dostupnih e-mail adresa ili brojeva telefona.
Proizvod kojeg želim nema u zalihi – šta mogu učiniti?
Kontaktirajte naše osoblje putem dostupnih e-mail adresa ili brojeva telefona.
Mogu li kombinovati artikle iz različitih prodajnih odjela?
Da, svi artikli idu u jednu jedinstvenu korpu; nije potrebno praviti odvojene narudžbe.
Ostalo
Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?
Da bi kupovina i dostava bile moguće, kao i da bismo vas mogli kontaktirati u slučaju izmjena ili problema sa narudžbom.
Moram li prihvatiti oštećenu robu?
Prilikom preuzimanja preporučujemo da odmah pregledate robu. Uočena oštećenja prijavite putem dostupnih e-mail adresa ili brojeva telefona.
Koji je minimalni iznos narudžbe?
Ne postoji minimalan iznos narudžbe.