Garancija

Svi proizvodi u ponudi HAS GROUP online trgovine posjeduju garanciju u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i važećim propisima. Spisak ovlaštenih servisa nalazi se na garantnom listu priloženom uz proizvod.

Pravo na garanciju

  • Garanciju može ostvariti svaki kupac unutar garantnog roka navedenog na garantnom listu.
  • Garantni list se popunjava i ovjerava od strane ovlaštenog prodavača i šalje zajedno sa fiskalnim računom uz proizvod.
  • Garantni rok počinje teći od datuma prodaje proizvoda, a za ostvarivanje prava na garanciju potrebno je imati:
    • uredno popunjen garantni list (s datumom prodaje, potpisom i pečatom prodavača),
    • originalni fiskalni račun.

Ograničenja garancije

Garancija ne važi u slučaju:

  • fizičkog oštećenja proizvoda od strane kupca,
  • nepoštivanja uputstava za upotrebu proizvoda,
  • izmjena ili popravki od strane neovlaštenih lica ili servisa,
  • korištenja proizvoda na otvorenom u vlažnom okruženju (osim proizvoda namijenjenih za vanjsku upotrebu),
  • korištenja proizvoda izvan kućanstva (osim ako nije drugačije navedeno).

Slanje proizvoda na servis

  • Proizvod je potrebno slati isključivo ovlaštenom servisu navedenom na garantnom listu.
  • Slanje proizvoda u neovlašteni servis povlači gubitak prava na garanciju.

Rješavanje reklamacija

Ovlašteni servis provjerava reklamaciju u najkraćem mogućem roku i donosi odluku o:

  • zamjeni proizvoda, ili
  • povratu novca kupcu.

U društvu uspješnih

Naša višegodišnja prisutnost na tržištu donijela nam je priliku da sarađujemo s vodećim firmama u zemlji i inostranstvu.

Ponosni smo što smo bili dio njihovih projekata i što smo izgradili povjerenje kroz kvalitet i profesionalnost.

HAS GROUP d.o.o.

Pofalićka 5,

71000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

ID: 4202837930002

PDV: 202837930002

MBS: 65-01-0011-21

HAS GROUP © 2025 Design and development 2k LABS