Povrat i reklamacije
Kupac može ostvariti pravo na reklamaciju ili povrat proizvoda u skladu sa sljedećim pravilima:
1. Prijem pošiljke
- Ukoliko je pošiljka otvorena ili fizički oštećena prilikom dostave, kupac treba odbiti prijem pošiljke.
- Ako oštećenje primijetite nakon prijema, potrebno je da u roku 2 sata od prijema pošaljete slike oštećenja na e-mail: [email protected]
2. Prije prvog puštanja u rad
- Kupac je dužan pročitati korisničko uputstvo prije prvog korištenja uređaja.
- Ako uređaj nije ispravan prilikom prvog puštanja u rad, potrebno je obavijestiti ovlašteni servis naveden na garantnom listu.
3. Neslaganje proizvoda sa narudžbom
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili obliku naručenog proizvoda, potrebno je obavijestiti prodavca.
- Ako proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, potrebno je obavijestiti prodavca.
4. Reklamacije u garantnom roku
- Ovlašteni servis ili davalac garancije je dužan:
- izvršiti servis uređaja, ili
- obezbijediti kupcu novi proizvod ukoliko popravka nije moguća.
5. Povrat proizvoda
- Povrat proizvoda je moguć samo ako proizvod nije korišten.
- Za povrat je potrebno:
- posjedovati račun,
- originalni garantni list (za proizvode sa garancijom),
- originalno zapakovan proizvod bez fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
- Povrat sredstava za pošiljku plaćenu pouzećem izvršava se isključivo na transakcijski račun u banci.
- Kupac snosi troškove transporta prilikom povrata proizvoda.
Kontakt za reklamacije i povrat
Za sva dodatna pitanja ili pokretanje reklamacije/povrata možete kontaktirati putem dostupnih e-mail adresa ili brojeva telefona.